Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over je persoonlijke gegevens, het bestellen van geboortekaartjes, het betalen of heb je een klacht? Hieronder vind je een antwoord op je vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Persoonlijke gegevens

1. Heb je een account nodig om kaarten te bestellen?
Om kaarten te kunnen bestellen heb je een account nodig. Het account is je eigen omgeving. Hier kan je eigen ontworpen kaarten opslaan en bestellen.
2. Hoe maak ik een account aan?
Rechtsboven op iedere pagina kan je jezelf aanmelden. Klik op ‘inloggen’. Op deze pagina kan je een account aanmaken. Na het aanmelden krijg je een email ter bevestiging.

3. Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?
Het wachtwoord moet minimaal 6 karakters hebben. Je mag letters en cijfers gebruiken.
4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

Rechtsboven op iedere pagina kan inloggen op je account. Bij het inlog scherm heb je de optie om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul vervolgens je e-mailadres is. Je krijg van ons een mailtje met het nieuwe wachtwoord.
5. Wat doen wij met je gegevens?

Wij bewaren je persoonlijke gegevens alleen als wij vragen hebben over een ontwerp of de bestelling.


Bestellen

1. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestigingsmail van je bestelling.
2. Mijn bestelling is niet aangekomen?
Je bestelling wordt ma t/m vr verzonden en in de meeste gevallen de dag erna geleverd mits voor 12 uur besteld. Bestel je in het weekend dan wordt je bestelling op maandag verzonden en op dinsdag geleverd. Een pakket wordt verstuurd met de pakketservice van GLS, een drukproef gaat de gewone post van PostNL. Zowel de pakketservice als de gewone post kan altijd een dag vertraging hebben. Is jouw pakket of drukproef een dag later nog steeds niet aangekomen? Neem dan contact op met de klantenservice op 010-2131415.
3. Ik wil meerdere/verschillende kaarten bestellen. Kan dat in één bestelling?
Als je meerdere drukproeven wil bestellen of je hebt verschillende kaarten waarvan je er minimaal 10 wil bestellen dan kan je in stap 1 van de winkelwagen onderin op 'verder winkelen' te klikken en een nieuwe kaart aan je winkelwagen toevoegen. Je betaalt dan ook maar één keer de verzendkosten.
4. Wat is de Track & Trace code van mijn bestelling?
Na je bestelling ontvang je een Track & Trace code van jouw pakket zodat je deze kunt volgen. Tot 12 uur 's avonds kun je op de site van GLS het afleveradres nog wijzigen mocht je toch onverwachts de volgende dag niet thuis zijn. De drukproeven worden met de gewone post verzonden en zijn helaas niet te traceren.

Betalen

1. Hoe kan ik betalen?
Je kan de bestelling betalen via iDEAL.
2. Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?
Nadat je de bestelling hebt afgerekend, krijg je op het scherm een bevestiging. Ook krijg je via e-mail een bevestiging. In de e-mail vind je ordernummer van jouw bestelling. Deze moet je goed bewaren, zodat wij je bestelling eventueel kunnen traceren.
3. Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethode?
Er zijn geen kosten verbonden aan de betaalmethode.
4. Is het betalen bij Goedkope Geboortekaarten wel veilig?
Het betalen van je bestelling is veilig. De betaalschermen zijn beveiligd. Het is hierdoor onmogelijk voor iemand anders om aan jouw gegevens te komen. De beveiliging werkt via Secure Socket Layer (SSL) technologie.
5. Aan wie betaal ik eigenlijk?
Je betaalt natuurlijk aan Goedkope Geboortekaarten. Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werken wij samen met MultiSavePay. MultiSavePay zorgt voor veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Daar merk je als klant helemaal niets van.

Klacht

1. Waar kan ik terecht voor een klacht?

Kwaliteit is voor ons heel erg belangrijk. Is er iets niet goed gedrukt of iets fout gegaan met de bestelling? Jekunt ons bereiken door hetcontact formulier in te vullen of je kan ons bellen op 010-2131415. Je klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost. Je krijgt altijd een reactie van ons.