Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over je persoonlijke gegevens, het bestellen van geboortekaartjes, het betalen of heb je een klacht? Hieronder vind je een antwoord op je vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Persoonlijke gegevens

1. Heb je een account nodig om kaarten te bestellen?
Om kaarten te kunnen bestellen heb je een account nodig. Het account is je eigen persoonlijke omgeving waar je je ontwerpen kunt bewaren en bestellen. Verder vind je hier je bestellingen terug.
2. Hoe maak ik een account aan?
Rechtsboven op iedere pagina kun je jezelf aanmelden. Klik op ‘inloggen’. Op deze pagina kun je een account aanmaken, klik op 'Nog geen account?'en vul de gegevens in. Na het aanmelden krijg je een e-mail ter bevestiging.

3. Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?
Het wachtwoord moet minimaal 6 karakters hebben. Je mag letters en cijfers gebruiken.
4. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

Rechtsboven op iedere pagina kun inloggen op je account. Bij het inlogscherm heb je de optie om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul vervolgens je e-mailadres is. Je krijg van ons een mailtje met het nieuwe wachtwoord. Krijg je geen mailtje? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen.
5. Wat doen wij met je gegevens?

Wij bewaren je persoonlijke gegevens alleen als wij vragen hebben over een ontwerp of de bestelling.

Bestellen

1. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestigingsmail van je bestelling. Heb je geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op.
2. Mijn bestelling is niet aangekomen?
Je bestelling wordt ma t/m vr verzonden en in de meeste gevallen de dag erna geleverd mits voor 12 uur besteld. Bestel je in het weekend dan wordt je bestelling op maandag verzonden en op dinsdag geleverd. Een pakket wordt verstuurd met de pakketservice van GLS, een drukproef gaat de gewone post van PostNL. Zowel de pakketservice als de gewone post kan altijd een dag vertraging hebben. Is jouw pakket of drukproef een dag later nog steeds niet aangekomen? Neem dan contact op met de klantenservice op 010-2131415.
3. Ik wil meerdere/verschillende kaarten bestellen. Kan dat in één bestelling?
Als je meerdere drukproeven wil bestellen of je hebt verschillende kaarten waarvan je er minimaal 10 wil bestellen zorg dan eerst dat deze verschillende kaarten allemaal onder je account staan. Open de eerste kaart in de designtool en klik op 'bestel'. In stap 1 van de winkelwagen kun je onderin op 'verder winkelen' klikken en een nieuwe kaart openen in de tool en aan je winkelwagen toevoegen. Je betaalt dan ook maar één keer de verzendkosten.
4. Wat is de Track & Trace code van mijn bestelling?
Na je bestelling ontvang je een Track & Trace code van jouw pakket zodat je deze kunt volgen. Tot 12 uur 's avonds kun je op de site van GLS het afleveradres nog wijzigen mocht je toch onverwachts de volgende dag niet thuis zijn. De drukproeven worden met de gewone post via Postnl verzonden en zijn helaas niet te traceren.

Betalen

1. Hoe kan ik betalen?
Je kan de bestelling aan het einde van het bestelproces betalen via iDEAL.
2. Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?
Nadat je de bestelling hebt afgerekend, krijg je op het scherm een bevestiging. Ook krijg je via e-mail een bevestiging. In de e-mail vind je ordernummer van jouw bestelling. Deze moet je goed bewaren, zodat wij je bestelling bij vragen makkelijk kunnen traceren.
3. Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethode?
Er zijn geen kosten verbonden aan de betaalmethode.
4. Is het betalen bij Goedkope Geboortekaarten wel veilig?
Het betalen van je bestelling is veilig. De betaalschermen zijn beveiligd. Het is hierdoor onmogelijk voor iemand anders om aan jouw gegevens te komen. De beveiliging werkt via Secure Socket Layer (SSL) technologie.
5. Aan wie betaal ik eigenlijk?
Je betaalt natuurlijk aan Goedkope Geboortekaarten. Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werken wij samen met MultiSavePay. MultiSavePay zorgt voor veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Daar merk je als klant helemaal niets van.

Klacht

1. Waar kan ik terecht voor een klacht?
Kwaliteit is voor ons heel erg belangrijk. Is er iets niet goed gedrukt of is er iets mis gegaan met de levering van een bestelling? Je kunt ons bereiken door het contact formulier in te vullen of je kunt ons bellen op 010-2131415. We horen graag wat de klacht is, en proberen samen tot een oplossing te komen. Als jullie de kaartjes al hebben verstuurd, nemen we geen klachten meer in behandeling!